Пътеводител с Яна Генова #Creative Europe

Събитието е фокусирано върху направлението „Превод и разпространение на Европейска художествена литература“ на програма Creative Europe.

На 14.04.2022 г. от 10 ч. офис „Култура“ кани на публична лекция и практическа работилница с фокус върху направлението „Превод и разпространение на Европейска художествена литература“ на програма Creative Europe.

Ментор ще бъде Яна Генова от фондация „Следваща страница” – международна организация, която работи в сферата на междукултурния диалог, литературния превод и независимото книгоиздаване. Яна Генова е основател на Къща за литература и превод – София и съосновател на детската образователна платформа Книговище. Генова има богат опит в международни партньорски културни проекти в Европа и в страните-съседки на ЕС. Консултант и изследовател в сферата на мениджмънта на културата и културните политики, и по-специално в областта на книжните и литературни политики.

За участие в работилницата е необходима предварителна регистрация, вследствие на която ще бъдат избрани участниците. За да заявите желание за включване в работилницата, трябва предварително да попълните формата за кандидатстване тук.

Крайният срок за кандидатстване е 10 април.

Лекцията ще бъде излъчвана на живо във Facebook страницата на Creative Europe Desk – България.

Кратка едночасова презентация, която ще помогне на потенциалните кандидати да се ориентират по-добре и да разберат основните елементи от програмата Circulation of European Literary Works.

Серията събития – Пътеводител: #CreativeEurope има за цел да подкрепи българските организации в процеса на кандидатстване по програмата Creative Europe.

Ментор на първото събитие бе Леони Ходкевич – писател, културен продуцент, професор по международен културен мениджмънт в европейски и американски университети, както и експерт-оценител към Европейската комисия.

В двете части – публична лекция с над 100 зрители и практическа работилница, бяха обсъдени теми, свързани с приоритетите на програмата, както и с четирите критерии за оценка – приложимост на проекта, качество на съдържанието и дейностите, комуникация и разпространение, качество на партньорите.

Източник: Creative Europe Desk - България